Haberler

Bu Tarz Benim Yeni Jürisi

Yeni sezon Juri

Eski ekibi başka kanala transfer olan Bu Tarz Benim programının yeni jüri üyeleri ve sunucusu belli oldu.

Show TV’de düşük bütçesine rağmen sezon başından beri dev bütçeli dizilere reytinglerde meydan okuyan programın ekibi transfer olunca kanal ile yapım şirketi mahkemelik olmuştu.

SUNUCU EBRU AKEL OLDU

İsim hakkı kendilerinde kalan Show TV, yarışma için yeni jürilerle anlaştı. 19 Ocak’tan itibaren ekrana gelmeye başlayacak olan yarışmayı Ebru Akel sunacak.

JÜRİ KOLTUĞUNDA CEMİL İPEKÇİ

Jüri koltuğunda ise renkli kişiliğiyle tanınan modacı Cemil İpekçi, manken Umut Eker ile gazeteci ve stil danışmanı Sibel Arna oturacak.

Sunucu Ebru Akel kimdir?

ebru akel

Jüri Üyesi Cemil İpekçi kimdir?

cemil ipekci

 

Jüri Üyesi Umut Eker kimdir?

Umut Eker

Jüri Üyesi Sibel Arna kimdir?

Sibel Arna

Yükleniyor...

12 Yorum

  • Ya sora bılirmıyım niye coco yok yaaaaaa o cok kuzel bır kız ve Umut’a asik

  • Sizden bi ricam var sakin kizlari birbirine dusurup odan prim kazanmaya calismayin tartismasiz seviyeli bir program olsun.sizi izlemeseler bile reyting alamasaniz bile kendinizden tavrinizdan odun vermeyin diger yarisma gibi olmasini istemiyorum dgerini zaten izlemiyorum bari sizi izleyim diyorum birkac bilgi wdinmek amacli

  • İvana belki kisilik olarak kendini ozletebilir ama ne dedigini hic anlamadigim icin ozleyecegimi zannetmem. Onu anlamak icin fazladan caba harciyodum ve alt yazi gecmedigi icinde sinirlerim bozuluyodu

  • sibel sen Ivananin yerini umut sen Kemalin sen cemilde Nurellanin yerini tutamassiniz

  • ıvana ve nur yerlitaş keşke kalsaydı kemal ve öykü gitseydi daha iyi olurdu.birde yarışmacılar değişir umarım

  • BENDE EBRU AKEL VE CEMİL İPEKÇİNİN GELMESİNE SEVİNDİM AMA DİĞER JÜRİ ÜYELERİNİ TANIMIYORUZ.İNŞ YARIŞMACILARDA DEĞİŞMİŞTİR..VE SHOW TVDE OLMASI GÜZEL OLMUŞ

  • Bu is iyice corbaya dondu.haberleri okuyorum hala daha tv 8 dede yarismanin baalayacagi yaziliyor. Baslasin zaten bizo juriyi istemiyoruz. Ben ebruyu izlicem orasi kesin. Ama anlamadigim ortada 14 kiz var bu kizlar hangi kanalda yariaacaklar ben anlamadim. Umarim show tv yarismacilarida degismistir. Ben zaten bu kizlari istemiyodum

  • yeni jurinin yarışmacı kızlara eski juri gibi hakaret etmeyeceğine inanıyorum

  • Simdi okudum showda baslayacakmis. Bence hak yerini bulmus olmasi gereken olmus….diger juride bu orada bol bol dusunsun nerde yanlis yaptik bu fanlari neden birbirine dusurduk diye oturup dusunsun.herkes takkesini onune koysun.oh be sonunda hak yerini buldu…

  • Jurinin ve sunucunun degismesine cok sevindim aylardir soylemekten bikmistim yarismayi izlemicektim. Ama simdi hersey degismis cok sevindim. Aklimda kalan bi soru var yeni sezon hangi kanalda yayimlanacak. Gerci ben tahmin etmistim diger jurinin finalde halka saygi duymadigi icin agir tepki aldilar. Herneyse hangi kanal olursa olsun hic fark etmez kisiler degistigi icin cok sevindim keske yarismacilarda degisse. Bazilarinin konusma usluplari cok cirkin…..cok sevindim bu degisime hele ebru akel tvnin nadide cicegi cok seviyorum eebruyu cok kaliteli.cemil ipekcinin gelmesinede sevindim digerleri hakkinda pek bilgim yok ama anlasilan bu sezon daha cok izlenecek

Yorum Gönder